Portefølje
Projekt
Fremtidens Europa - LGBT+ rettigheder i EU
PROJEKTLEDER - samarbejde med Mediehuset København og Europa-Nævnet
Introduktion
Projektet ‘Fremtidens Europa’ har til formål at inddrage borgerne i Danmark omkring emnerne: ”Værdier og rettigheder, retsstatsprincippet, sikkerhed”.
Målgruppen er unge danskere til og med 35 år, med interesse for etik, menneske- og LGBT+ rettigheder.
Projektets indhold
- Spørgeskemaundersøgelsen ‘9 spørgsmål om LGBT+ rettigheder i EU’.
- Tre webinarer med udgangspunkt i undersøgelsen.
- Digital platform/landing page på nettet, der oplyser om projektet og opfordre borgere i at deltage i undersøgelsen.
- Sociale medier gennem en række informationsaktiviteter opfordres borgerne til at deltage i undersøgelsen og debatten.
- Databehandling af borgernes besvarelser bearbejdes og er samlet i denne rapport.
- Afrapportering til EU´s digitale platform for konferencen om Europas Fremtid – borgernes besvarelser og debatten på de 3 webinarer dokumenters og rapporteres til EU’s digitale platform.




Projektrapport
Projektet er stadig i gang, men de første undersøgelsesresultater er allerede nu tilgængelige.
Læs den fulde rapport her.
Officiel hjemmeside: https://mediehuset-kbh.dk/fremtidens-europa
Du kan finde promovideoerne produceret til projektet her.
Rapporten og al promomateriale er udarbejdet samt produceret af undertegnede.
Projekt
Watch Out - Forundersøgelse, markedsføringsplan og nyt design
PROJEKTKOORDINATOR OG GRAFISK DESIGN - samarbejde med Mediehuset København
Introduktion
Watch Out er en medieplatform med fokus på nyheder, debat og kultur, der har relevans indenfor LGBT+
området.
Nyhedsmediet vil være med til at skabe synlighed, forståelse og konkrete resultater, med relevant LGBT+
relateret indhold og på den måde være med til at mane fordomme i jorden, oplyse, skabe debat og
underholde så bredt som muligt over hele LGBT+ området.
Watch Out vil som medie være partipolitisk uafhængigt, og vil samarbejde med alle store organisationer på området.
Projektets indhold
- Vellykket, omfangsrig forundersøgelse, for at kortlægge og undersøge det danske marked og målgruppens/brugernes behov. Hovedaktiviteterne i forundersøgelsen er bestående af: Research, spørgeskemaundersøgelse, enkeltpersonsinterviews, afprøvning af dummy- og fokusgruppeinterview. Under forundersøgelsen blev der udarbejdet følgende rapporter: Målgruppeanalyse, markedsanalyse og konkurrentanalyse.
- Udarbejdet et nyhedsmediekoncept med de bedste forudsætninger for succes i samarbejde med målgruppen.
- Udarbejdet et nyt grafisk design til en fremtidig hjemmeside.
- Fuld markedsføringsplan for 3 år.





